2013年9月22日 星期日

單身男女... 愛的故事-- Colour Match !! FINAL

開始one on one 單獨 Dating 
係頭幾位的時候, 我都會出盡九牛二虎之力同每位女士傾計
傾D咩?? 一開始都係離唔開做緊咩工呀, 今年幾歲,平時有咩興趣, 放假有咩做。再唔係講下最近的電影。。
講下講下發覺唔對路, 在場around 16男16女, 咁樣講落去辛苦過平時返工 interview..... 
之後我就學識分配下D比重, 對較心儀的對象先主動出撃,講多D野,

多一D交流,
對一D完全9唔答8的女士(例如年齡層有差別的), 就引導佢地講野為主,問她們問題,自己做聽個位 
我都由一開始發問一些ON9問題(有咩嗜好), 改為分享一下自己的有趣的生活點滴(澳洲生活), 或者問下她們的生活習慣,投其所好,再打蛇隨棍上。。。。。    仲知就唔好問D ON9 野
因為始終大部人都係問埋D ON9野, 我只要有一些另類,就可以突圍而出。。。 

最後我都識左3,4 位女士, 交換左電話
WHATSAPPPPPPP中。。。。。
仲識左個大隻消防員。。。。 都有同佢WHATSAPP 傾下大家有沒有下文。。佢都識左3個   大隻真係有著數 

總結,呢次參加 Colour Match 的 Speed Dating 係開心的,氣氛唔錯, 主持壓到場, 帶動到氣氛,  識到唔同朋友,又自悟左一D溝通技巧,
覺得同D唔同的女仔講計,好有趣味
 
我依家有小小上癮, 想盡快再去多次類似的 DATING!!!

沒有留言:

張貼留言